Saturday 4 July 2015

Kabinet dapur buatan sendiri setanding pakar??

Hasil buatan tangan kabinet dapur setanding pakar??

Dah lama tak update blog ni, hampir lupa.. Tengah google image, tiba-tiba terpandang gambar kabinet buatan sendiri aku punya ni tapi bila klik bukan dalam blog aku tapi dekat website company buat kitceh cabinet. 

Hah?? cantik sangat ke kabinet dapur yang aku buat sendiri ni sampai gambar kena cilok dengan company buat kabinet dapur?? Lawak pun ada.. Padahal aku main belasah je buat kabinet dapur ni. Asal jadi asal kukuh.


Tak apa.. aku tak marah pun. Bukan aku ada bisnes kabinet dapur ni kan.. Bersangka baik. Mungkin dia tak simpan koleksi gambar customer dia atau web designer tu tak dapat bahan dari customer, tu yang ambik je kat google.. Atau tu cuma sebagai contoh macamana bentuk frame kabinet dapur.

Post akan datang aku uploadkan proses buat plaster syiling. Tapi bukan aku buat. Upah orang, aku tukang ambik gambar dan tukang komplen.

Selamat berpuasa dan selamat hari raya. Maaf zahir dan batin

Selamat ber DIY

6 comments:

  1. Haha..kantoi amek gambar..isk2

    Blog ni boleh jd rujukan ni..thanks bro!

    ReplyDelete
  2. Haha..kantoi amek gambar..isk2

    Blog ni boleh jd rujukan ni..thanks bro!

    ReplyDelete
  3. Salam bro...boleh tunjuk cara buat tiang divider guna material kayu atau papan lapis...igt nk diy je...klu nk beli mahal sgt

    ReplyDelete
  4. Salam bro...boleh tunjuk cara buat tiang divider guna material kayu atau papan lapis...igt nk diy je...klu nk beli mahal sgt

    ReplyDelete